|
|
Serveis consultoria
Serveis · Màrqueting integral
|
Elaboració del Pla Comercial
Creació d'una Política Comercial.
Anàlisi de l'estat comercial de l'empresa i de les possibilitats de creixement
Plantejament estratègic de l'àrea: objectius comercials i estratègies de venda per a aconseguir-los
Gestió del client: anàlisi, classificació i segmentació dels clients per a platejar accions focalitzades
Com enfocar la prospecció de mercat a èxit
Previsions de vendes: històrics, previsions i pressupostos comercials
Elaboració d'un protocol comercial.
Creació del discurs de vendes i/o telemàrqueting.
Disseny de la xarxa de vendes i distribució.
Avaluació i capacitació de l'equip comercial i de vendes.
Millorar la gestió de l'equip de vendes: com liderar i motivar els comercials.
Desenvolupament de les habilitats comercials necessàries.
Aprendre tècniques de comunicació interpersonal per connectar millor amb els clients.
Assessorament sobre el procés de negociació comercial.
|
|
|
Elaboració del Pla de Màrqueting.
Creació d'una Política de Màrqueting.
Plantejament estratègic de l'àrea: objectius i estratègies de màrqueting per a aconseguir-los.
Avaluació del Model de Negoci i plantejament de canvis per a potenciar-lo.
Anàlisi estratègica de màrqueting: detecció de noves oportunitats de negoci.
Conversió de debilitats internes en fortaleses empresarials.
Cerca del valor afegit i diferencial per a potenciar el creixement empresarial envers la competència.
Definició de la missió i de la visió de futur de l'empresa. Pla d'acció per a cristal·litzar-les.
Creació de noves línies de negoci i/o productes/serveis.
Revisió de les tarifes i les polítiques de preus, amb el corresponent estudi de marges comercials.
Recerca de nous canals de distribució.
Establiment de les relacions i sinergies necessàries per al desenvolupament del negoci.
Pla de màrqueting digital: social media digital, posicionament SEO i SEM, auditoria web, campanyes E-mailing, etc.
Disseny d'un pla de comunicació.
Confecció de campanyes promocionals.
Disseny i/o millora de la imatge de marca: imatge corporativa i de marca identificativa, material corporatiu, packaging, vídeos, etc.
Suport en l'organització d'esdeveniments promocionals: fires, actes, etc.
Gestió de les xarxes socials.
Externalització del departament de màrqueting.
|
|
|